wtorek, 18 września 2018

czarny dresik



Codziennie w lustrze widzisz swoją twarz, albo przynajmniej raz na kilka dni do niego zaglądasz by sprawdzić czy odpowiednio ułożyłeś włosy lub po prostu się golisz ( oczywiście jeśli jesteś facetem rzecz  jasna ). Tobie wystarczy tylko się ogolić ( chyba że masz brodę, lubisz ją i jest zadbana ), zadbać o higienę osobistą no i dość fajnie się ubrać ( a nawet jeśli fajnie się nie ubierzesz po kobiecemu „ wrzucisz na siebie co popadnie” co dla Ciebie jest akurat fajne to i tak ujdzie Ci to na sucho). Facet to facet. Jemu wszystko wolno. Jak jest przystojny wszystkie babki jego. Ale wygląd to nie wszystko więc jeśli masz paskudny charakter, zero poczucia humoru, jesteś chodzącym nieszczęściem to nie licz na to że boska twarz coś da. Zaś my Kobiety można by powiedzieć, całe swoje życie spędzamy przed lustrem. Rano wykonując makijaż ( bo przecież nie fajnie wyjść na miasto zaspana z podkrążonymi oczami, wyglądająca jakbym była chora) co przyznam Wam szczerze, że sama lubię makijaż to na co dzień robię go dość szybko. Zwykły puder w kremie, trochę tuszu, pomadka i voilla Iwetta gotowa do wyjścia. Tak więc my Kobiety uwielbiamy przeglądać się w lustrze. O poranku już wspomniałam, potem w ciągu dnia oh ile razy się da wszędzie w pracy  w ogromnym lustrze jakie wisi w toalecie, w przymierzalni nawet zdarza mi się przeglądać w szybach samochodu lub witrynach sklepu ale ciii… :-)

Tak więc my musimy dołożyć wszelkich starań by sprostać wszelkim wymaganiom. Musimy być „ładne i seksowne” każdego dnia. Niedziela w piżamie i kapciach odpada, no chyba że masz na sobie koronkowe body i czerwone szpilki. Tak wtedy jest idealnie. Facet nie musi zakładać koronkowych stringów, niewygodnych butów na obcasie. Nie musi robić makijażu ani  w jakiś szczególny sposób układać włosów ( jak ma grzywę albo irokeza cóż coś tam może ułożyć). Można by powiedzieć, że faceci mają lepiej. Można się sprzeczać bo męska część moich czytelników napisze mi, że to nie prawda, że babki mają lepiej. I tutaj zataczamy koło. Bo faceci muszą być silni, wysportowani, napakowani. Muszą ciężko pracować na to byśmy my kobiety mogły kupić sobie podkład za 99zł. Ups! Nie, nie stać mnie na taki i sorry nie mam chłopaka więc wróć. Panowie muszą pracować na zbudowanie nowego domu, jego wyposażenie oraz na ubrania, zabawki i edukację dla dzieci.

 A Kobiety? Mają leżeć i pachnieć? Bzdura. Większość Pań jest teraz niezależna, samodzielna. Facet który mówi: „ Potrzebuję kobiety która ma prawo jazdy, dobrą pracę, rozwijającą się karierę i willę z basenem” to ja zadam mu pytanie: ”Po co jej Ty?”. To samo może powiedzieć kobieta że potrzebuje biznesmena z 4 samochodami, domem w Nowym Jorku na Manhattanie plus z prywatnym helikopterem. I znowu moja odpowiedź: „ Po co jemu Ty?” Jakby świat składał się tylko z tego co kto ma, ile, jakie ma z tego korzyści i jakie zyski. Jakby świat stał na majątku, wyglądzie i na jakimś tam domie na przedmieściach Seattle. Jakby mężczyzna musiał mieć przystojną twarz i by był idealnie symetryczny. Albo kobieta dziko piękna i niebywale seksowna. Spora część mężczyzn jest zdania, że idealna kobieta to ta szczupła, z nogami do nieba i idealnie krągłą pupą. Kobieta bez makijażu jest nie piękna a ta z większymi krągłościami jest GRUBA. Zaś kobiety uważają ( zazwyczaj te młode kobiety), że idealny chłopak to ten z przystojną buzią, napakowany i z prawem jazdy. To ostatnie jest trochę dziwne, tak jakby papierek zdobyty w WORDzie był fundamentem związku. Ale nie mi wnikać co komu się podoba. Moim celem w dzisiejszym poście jest pokazać jak cholernie marnujemy czas na wręcz żenujące błahostki. Zamiast doceniać to co mamy doszukujemy się sami w sobie wad, kompleksów. Uważamy się za gorszych, tych z innego sortu, pozbawionych piękna. A najważniejsze jest piękno wewnętrzne choć to zewnętrzne także można w różny sposób interpretować. Każdy z nas ma inną definicję piękna. Każdy z nas ma inny gust, inne upodobania.

Każdy ale to każdy ma swój własny ideał piękności. I na koniec każdy z nas jest tylko człowiekiem. Ma swoje wady i swoje zalety. Ale każdy z nas zasługuje na szacunek. Niezależnie od tego jak wygląda, jaki kolor skóry posiada, czy jest bogaty czy biedny, albo czy jest zagranicznym szejkiem czy tylko zwykłym pracownikiem fizycznym. Czy jest kobietą albo mężczyzną. Czy kobieta jest szczupła lub czy ma trochę więcej kilogramów. Czy jest wysoka albo niska. Albo czy  jest młoda czy nieco starsza. Kobieta jest piękna dla tego który się o nią stara. Niezależnie od tego czy ma idealny biust, wydęty tyłek albo chodzi w mini i wysokich obcasach. Dla idealnego chłopaka jest piękna w całej swojej okazałości. A najpiękniejsza jest dla Niego Jej dusza. Dlatego zmieńmy stereotyp że idealna kobieta musi być po prostu piękna fizycznie by można było mówić że jest Piękna przez duże P. Kobieta jest piękna wtedy gdy jest kochana. To samo tyczy mężczyzny. Czy jego wygląd fizyczny może świadczyć o tym że na jego widok powiemy, że jest dojrzały przez duże D. Pisałam już post o dojrzałości ( znajdziecie go tutaj). Mam nadzieję, że taka forma postów Wam się spodoba i z niecierpliwością będziecie czekać na kolejne. Mam też nadzieję, że po części zrozumieliście moje przesłanie. Piękno zaczyna się od środka niech to będzie nasz motyw przewodni. Idźcie z tym zdaniem na ustach do pracy, szkoły, gdziekolwiek. Ale wierzcie w swoje ukryte piękno. Wierzcie w to że jesteście piękni. Bo jesteście. Ale tylko wtedy gdy jesteście sobą.












bluza / Sinsay
spodnie i trampki / targowisko miejskie





❤❤❤

28 komentarzy:

  1. Świetny dresik, sama bym chętnie taki założyła :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe przemyślenia :) Dresik super :)

    http://myraibowworld1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%. Skoro kobieta ma wszystko, to po co jej facet? A jeśli facet ma wszystko to po co mu kobieta. Dokładnie tak jest. Rzeczy materialne to nie wszystko w życiu. Trzeba coś razem tworzyć, żeby być szczęśliwym. Dres jest mega :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie każdy powinien mieć do siebie szacunek i jesteśmy tylko ludźmi :)
    Podoba mi się mega ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszym komentarzem o tego wpisu jest przeczytanie książki pt. ,,Męskie sprawy", gdzie polemika kobiety z mężczyzną na temat wszelkiego rodzajów stereotypów i wymagań prowadzi do bardzo ciekawych przemyśleń. :)

    https://trochuprzeczytane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę ją przeczytać :) zaciekawiłaś mnie nią :)

      Usuń
  6. Fajnie, że oprócz dziewczęcych stylizacji, pokazujesz tez coś luźniejszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dres ;) Często się przydaje, więc w mojej szafie to must have.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia takie na luzie :P
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. ta luźniejsza stylizacja bardzo przypada mi do gustu :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierzę wierzę.
    I jak to mówią znajomi "narcyz".
    Ale to dla jaj. Lubię siebie i swoją buzię.
    A Twoja Stylóweczka jest fajna, luźna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze że lubisz siebie :) to podstawa dobrego życia :)
      dziękuję :)

      Usuń
  11. Świetny post, obserwuję! :)

    Pozdrawiam :*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane! I masz ogromną rację we wszystkich tych kwestiach, z drugiej strony nie zapominajmy jednak o zwykłym dbaniu o siebie. Dla jednych to będzie zwykła pielęgnacja, prysznic i umycie włosów, a inni muszą dodać odrobinę mascary czy czują się po prostu dużo lepiej w jeansach niż dresach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) oczywiście że dbanie o siebie to podstawa ! :)

      Usuń
  13. Jako ludzie sami wprdzmay się w kompleksy i doprowadzamy do tego co opisujesz. Gdybyśmy trochę bardziej zwracali uwagę na rzeczy ważne niż na zasobność portfela każdemu z nas żyłoby się odrobinę łatwiej, bo moglibyśmy sobie pozwolić na bycie sobą, a nie kimś innym.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz rewelacyjnie! to fakt obecne czasy nakładają nam nawet nieświadomie duży nacisk na wygląd i dobra konsumpcyjne.

    OdpowiedzUsuń

❤ Spodobał Ci się wpis? - Skomentuj. Jeśli jesteś blogerem wierzę, że napiszesz więcej niż jedno słowo.
❤ Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj a na pewno zrobię to samo, jeśli Twój blog też mi się spodoba.
❤ Odwiedzam blogi komentujących dlatego prosiłabym o zostawienie linku do siebie, będzie mi łatwiej i szybciej do Was dotrzeć :-)

POLECANE WPISY