środa, 23 maja 2018

Dla Naszych Kochanych Mam





Dzień Dobry! 

Dzisiaj znacznie wcześniej niż zwykle mam przyjemność publikować dla Was post. Tym razem nie o modzie, nie o kosmetykach czy innych rzeczach a.... o wyjątkowych prezentach dla wyjątkowych osób w życiu każdego dziecka. Mowa oczywiście o Kochanych Mamach które już w tą sobotę 26 maja obchodzą swoje święto. Mama to oaza spokoju, płomień miłości i iskra nadziei. Sprawia, że każdego dnia walczymy o to co dla nas ważne mając świadomość że Kochana Mama zawsze będzie po naszej stronie. Serce Matki jest tak przepełnione miłością dobrocią i ciepłem, że nikt ani nic nigdy tego nie zmieni. Choćby nie wiadomo co Mama była z Tobą, jest i będzie. Dlatego uważam, że nie tylko od święta powinniśmy dbać o nasze Mamy. Pomagajmy im w domowych zajęciach, powiedzmy dobre słowo, wspominajmy często jak bardzo Ją kochamy. W Dzień Matki podarujmy drobny prezent, przygotujmy Jej śniadanie, pójdźmy z Mamą na spacer. Bądźmy nie tylko tego dnia ale przez całe życie. 

"MAMĘ MASZ JEDNĄ, SZANUJ JĄ,KOCHAJ. BO NIE WIESZ ILE JEST JEJ DANE Z TOBĄ BYĆ"

Życie jest takie ulotne. Dopiero co się urodziłeś, ząbkowałeś, raczkowałeś. Potem stawiałeś pierwsze kroki. Mama była przy Tobie od pierwszych minut Twojego życia. Zawsze. W zdrowiu, chorobie, gdy byłeś wesoły cieszyła się Twoim szczęściem, gdy byłeś smutny starała się Cię pocieszyć. Teraz Twoja kolej by jej to wynagrodzić i pokazać jak wiele dla Ciebie znaczy. 


W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka świetnych inspiracji prezentowych na Dzień Mamy z kilku różnych sklepów, które osobiście bardzo mi się spodobały. 



































A TY co podarujesz swojej Mamie?


40 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy na prezenty :D
    Też muszę coś poszukać ciekawego:D

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, tylko moja mama ma alergię na róż :d Ja planuję kupić komplet filiżanek z porcelany, mam nadzieję, że przypadną mamie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh świetny pomysł Kochana ! :) bardzo praktyczny :)

      Usuń
  3. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka jest urocza...a dla mojej mamy torebkę zamówiłam. Pisałam o 5 prezentach dla mamy tydzień temu stąd taki pomysł xD
    Wpis do mojego poniżej
    http://zoiomoda.pl/okazje/dzien-matki-top-5-modnych-prezentow/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka to także super prezent :)
      zerknę do Ciebie :)

      Usuń
  5. Wszystkie pomysły bardzo mi się podobają, ale najbardziej chyba bransoletka i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę o koszu kwiatów dla mojej mamy, bo nie będę w stanie dotrzeć osobiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jakiś ladny kwiatuszek w doniczce i coś słodkiego :) w zeszlym roku dałam jej szkatułkę. Na urodziny robiłam coś wlasnoręcznie. Teraz już nie zdążę. Czasu coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiatuszki w doniczce to strzał w dziesiątkę! :)

      Usuń
  8. Pomysły super. Zestaw herbatek i herbaciarkę już kiedyś dałam swojej mamie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. szkatułka i kwiaty - boskie!
    Szkoda, że już nie zdążę zamówić :/
    Ja swojej mamie kupiłam bon do sklepu, perfum i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super prezenty ! :)
      mama na pewno się ucieszy :)

      Usuń
  10. Ja w tym roku stawiam na kwiatki i jakiś drobiazg,
    może kosmetyczny... 🤔

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły! my może coś zrobimy! :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Internet jest pełen ciekawych pomysłów na dzień mamy. Te co pokazałaś są bardzo fajne. Moja mama jedna chce by kupić jej dobry krem do twarzy a to wcale nie jest takie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupilam juz prezent wczoraj <3

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się bardzo podobają te kwiaty w pudełku, no coś cudownego. !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszka i kwiaty świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysły na prezenty zwłaszcza ta poduszka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Te herbatki to najlepszy pomysł! Mamie by się mega spodobało! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie, ja w tym roku daje mamie srebrną bransoletkę z serduszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły na prezent :) Super podusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie prezenty z hasłem mama są dla każdej mamy wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda mama zasługuje na to co najwspanialsze <3

      Usuń
  21. skrzyneczki super :D coś zupełnie innego :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY