wtorek, 13 października 2020

moja lista rzeczy do zrobienia jesienią

Witajcie!

Jesień to taki czas w ciągu roku kiedy dni stają się krótkie zaś wydłużają nam się wieczory. To świetny czas na spróbowanie czegoś nowego, bądź udoskonalenie tego co już potrafimy. Tak sobie ostatnio pomyślałam, że podzielę się z Wami tutaj na blogu moją listą rzeczy do zrobienia jesienią. Dodam, że to zadania nie tylko na jesienne wieczory ale i dnie. Pokażę Wam, że jesienią można się świetnie bawić.  A co to byłaby za jesień gdyby nie wykonać kilku zadań i mieć przy tym frajdę. To co gotowi? Jeśli tak to zapraszam do wzięcia udziału w mojej jesiennej liście rzeczy do zrobienia o tej porze roku. 

* zrobić bukiet z kolorowych liści

* kupić dynię i ozdobić nią pokój, kuchnię itp.

* zrobić korzenną herbatkę

* zrobić zdjęcia na tle jesiennych liści

* wypić  herbatę z sokiem z malin

* wypożyczyć stos książek w bibliotece

* zrobić zupę-krem z dyni

* upiec dyniowe babeczki

* zebrać kasztany


      *  iść na spacer po jesiennym parku / lesie

* wyjąć z szafy ciepłe swetry i płaszcze

* przeczytać masę książek

* urządzić wieczorny maraton filmowy

* ozdobić dom na jesień

* kupić wrzos

* upiec ciasto marchewkowe

* zrobić jesienne DIY

* zajadać się jabłkami i orzechami


*skomponować jesienną playlistę muzyczną

* upiec korzenne ciasteczka

* obejrzeć film którego nigdy wcześniej nie oglądałam

* zrobić domowe SPA w jesienny wieczór

* pójść na spacer w czasie deszczu

* zrobić sos grzybowy

* zapalić świeczki w jesienny wieczór

* pomyśleć z wyprzedzeniem o gwiazdkowych prezentach

* zasadzić cebulki kwiatów na wiosnę

 * ustawić jesienną tapetę na telefonie/ pulpicie komputera

* pograć z rodziną / znajomymi w planszówki

* spędzić jesienny poranek w szlafroku z kubkiem aromatycznej herbaty

* ubrać ciepłą piżamę i grube skarpety

* zrobić domowy grzaniec

* upiec korzenne ciasto

* wykopać warzywa z ogródka

*  wybrać się na jesienną przejażdżkę rowerem

* ukisić kapustę

               

Co jeszcze dodalibyście do tej listy? Jestem bardzo ciekawa Waszych propozycji. 

Dajcie znać w komentarzu.

 

54 komentarze:

  1. Hejka, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś bardzo fajną listę, obfitującą w wiele różnorodnych pozycji. ;)
    Widzę, że kilka punktów mam już odhaczonych, m.in. jesienną tapetę na telefonie, grę w planszówki, obejrzenie filmu, jesienny spacer oraz zebranie kasztanów. ;)

    Dzięki za masę inspiracji, co można robić jesienią! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :)
      Ogromnie się cieszę, że lista Ci się podoba :)
      Ja mam już trochę odhaczone z tej listy :) też zebrałam kasztany, mam jesienne tapety na laptopie i na telefonie :) zrobiłam już zupę - krem z dyni i ciasto marchewkowe :) oglądałam film, mam stosik książek :)

      Nie ma za co Kochana :)

      Usuń
  2. Świetna lista, chyba nie trzeba już nic do niej dodawać, najlepsze z całej listy jest domowe spa w jesienny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Domowe Spa jesienią i zimą to mój ulubiony punkt :)

      Usuń
  3. Mamy bardzo podobną listę hihihi , ja już trochę swoją zrobiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega długa lista :) ja to robię takie listy na cały rok ale zawsze ciężko wszystko wykonać :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele rzeczy z tej listy można zrobić jednego dnia :)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam takie listy :) nie robiłam nigdy konkretnie na porę roku, ale na jakiś okres w ciągu roku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowałaś mnie do paru rzeczy i na pewno o tej porze roku muszę wybrać się na jesienny spacer, a także skomponować playlistę jesienną :D W ogóle ja bardzo lubię jesień, nawet jak jest taka pogoda jak teraz :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Koniecznie, ale jesień trwa na dobre i masz jeszcze sporo czasu na wykonanie tych zadań :) Ja też bardzo lubię jesień :)

      Usuń
  7. Długa ta lista rzeczy :) trzeba sobie jakos umilać ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest nie powiem :D Zdecydowanie tak :)

      Usuń
  8. Spora lista :) Ja już wiele z niej zrobiłam, cóż, niektóre rzeczy wymusiło samo życie, np. wyciągnięcie swetrów, bo się mega zimno zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale dużo tych rzeczy już mam zrobione :D Wiadomo, pogoda się zmieniła to i garderoba także :)

      Usuń
  9. Bardzo długa lista :) ja na pewno będę się uczyć hiszpańskiego :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale dużo tych rzeczy można wykonać w jednym dniu ;) ooo to życzę powodzenia :)

      miłego wieczorku i nocy :)

      Usuń
  10. Uuuu sporo tych jesiennych planów :) Ja już wrzosy kupiłam, a nawet zdążyły yschnąć :) Herbatki z imbirem piję od kilku dni, nic lepiej nie rozgrzewa (no chyba, że grzane winko:)), ale w planach mam zakup baby dyni, upieczenie sernika dyniowego i też chętnie poszłabym na spacer, ale ciągle leje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża część już wykonana :) Wrzosy mam, ciasto marchewkowe już upiekłam ( i znowu upiekę niedługo), stos książek też jest... ale jesień dopiero się zaczęła także jest czas :)
      Ja lubię spacer w czasie deszczu z parasolką w kaloszach :) polecam ;)

      Usuń
  11. Lista długa, ale super!
    Zwłaszcza must have to zbieranie darów jesieni :)

    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest fakt :D
      Oj tak, uwielbiam to :)

      pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  12. Masz w planach konkretnie jakies tytuły? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o książki to mam kilka wypożyczonych już z biblioteki :)
      a jak o filmy to idę na żywioł :D

      Usuń
  13. Jakie piękne kadry! *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się mega podobają :) są z Pinterest :)

      Usuń
  14. Spora list, trzymam kciuki za sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna i inspirująca lista 😀
    Moim skromnym zdaniem nic tu nie trzeba dodawać 😀
    Życzę Ci cudownej jesieni i świetnej zabawy przy realizacji tej listy 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę, że Ci się podoba :)
      O to super, że tak uważasz :)
      Dziękuję Kochana <3

      pozdrawiam

      Usuń
  16. Nie mam listy bo nigdy się jej nie trzymałem jak była ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, bardzo dużo planów masz! Ja świeczki palę niemalże codziennie od września już, uwielbiam je! Natomiast na spacer w deszczu raczej bym się nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już zrobiłam :) Wspaniale, świeczki nadają niepowtarzalnego klimatu :)
      Ja kocham jak pada :)

      Usuń
  18. Zainspiruje się Twoją listą <3
    Kilka rzeczy już mam odhaczone nawet :D - zebrałam kasztany, wyjęłam ciepłe swetry, mam już listę świątecznych prezentów oraz paliłam świeczkę :D
    Książek w bibliotece nie wypożyczam jak jest pandemia, ponieważ nie mogę do niej wejść i przechadzać się między półkami (a bardzo to uwielbiam i mogłam nawet z godzinę wybierać książki), dlatego na razie stawiam na kupne ;) Ale stosik jest :D
    Spacer musi poczekać, ponieważ nie ma jeszcze u mnie kolorowych liści :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo ale to bardzo mnie to cieszy <3
      No to wspaniale ! <3 Ja już też myślę o świątecznych prezentach :)
      Ja wypożyczam, u mnie już można wejść do biblioteki :) Jednak książki podaje pani bibliotekarka :)
      U mnie już bardziej jesiennie niż jeszcze tydzień temu :D Jesień się powoli rozkręca :)

      Usuń
  19. nie jestem raczej kreatywna, zwłaszcza jesienią, więc niestety do listy nic nie dołożę, jednak Twoje pomysły są naprawdę zachęcające ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale długa i inspirująca lista! Ja przyznaję, że za jesienią nie przepadam, za bardzo kojarzy mi się z przemijaniem...Z drugiej strony uczę się ją lubić i dostrzegam też jej piękno. U nas kasztany już nazbierane, czekają na zrobienie z nich ludzików :) Zupa dyniowa też już gości na naszym stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się tego mi nazbierało :D Rozumiem, ale fajnie, że starasz się do niej przekonać :) O no to będzie super zabawa w robieniu ludzików :) Mniam, uwielbiam zupkę dyniową :)

      Usuń
  21. Świetna lista :) kilka z tych punktów udało mi się już kilka razy zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam długą listę książek do czytania, kilka ubrań do naprawienia ;), skręcenie półek na nowe książki i zrobienie przetworów z jabłek, bo mam ich sporo. A u Ciebie czekam na wpis o korzennej herbatce bo też bym jakąś wypiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to mega :) Też mam sporo książek do przeczytania :) Czyli masz już zaplanowane jesienne dni i wieczory :) Mniam przetwory z jabłek <3 Herbatka zapewne pojawi się w ulubieńcach miesiąca :)

      Usuń
  23. Masz naprawdę bardzo dużą listę na jesienny czas. W sumie to też powinnam nadrobić książki. Ale czy to zrobię zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporą część już wykonana ale dużo zostawiłam jeszcze na dalsze dni października i listopad :)
      Trzymam kciuki by Ci się udało :)

      Usuń
  24. Świetna lista jest tam wiele rzeczy które ja chętnie robię jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje na jesienną porę roku :D Herbata z sokiem z malin jest jedną z moich ulubionych :D
    Wieczorny maraton filmowy na pewno sobie zrobię :D Spacery w czasie deszczu mam już zaliczone i raczej się już na takie nie piszę xD Prezenty gwiazdkowe już powoli komplementuję, a będzie możne je zobaczyć przy najbliższych wpisach na blogu :D Chętnie pograłabym w planszówki, ale niestety zbytnio nie mam z kim, bo moja rodzinka za nimi nie przepada :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że lista Ci się podoba :) No i fajnie, że ku jsz. Herbatę z sokiem z malin :) Ja ją też mega lubię :) ja także niedługo sobie taki filmowy maraton zrobię :) ahhh spacer z czasie deszczu uwielbiam :) Ja też powoli myślę o prezentach :)

      Ojej to trochę smutno :(

      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Rozmarzyłam się przy tych zdjęciach. Taka jesień jest piękna i daje siłę do realizowania tych wszystkich jesiennych aktywności.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ajj... Lubię jesień, jednak tegoroczna nie zachwyca :( przydałoby się troszkę słoneczka!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY