czwartek, 25 czerwca 2020

otulona jaśminem




Cześć Drodzy Czytelnicy!

Ostatnio pisałam Wam jak się mają sprawy z moim przyjęciem urodzinowym, stylizacją itd. No i, że jestem w czarnym lesie, ale powolutku te „problemy” odeszły już w zapomnienie bo: we wtorek zamówiłam tort w cukierni, co do przyjęcia zaplanowałam już kiedy zrobię zakupy, sporządziłam listę owych zakupów, a także mam już w głowie stylizację. Oby tylko udało się to wszystko dopiąć na ostatni guzik a w niedzielę wyprawić wspaniałe przyjęcie. Tegoroczne urodziny będą nieco inne bo akurat w dzień moich urodzin wypada mi służba w pracy. Dlatego też dzień wcześniej organizuję przyjęcie, postaram się oczywiście zrobić jakieś zdjęcia itp. Wpis urodzinowy pojawi się 29 czerwca, czyli w moje 22 urodzinki. Już nie mogę się doczekać, a do nich już tylko 4 dni ;-)

Dzisiaj stylizacja z paryskim akcentem. A mianowicie z koszulką z wieżą Eiffla, dostałam ją na Dzień Dziecka od siostry. Sprawiła mi nią wiele radości, Paryż jest moim wielkim marzeniem, jego namiastkę mam za pomocą tej koszulki. Do niej wybrałam czarne szorty z paskiem. Włosy rozpuszczone z grzywką do góry upiętą czarną opaską z węzłem na środku. Jestem ciekawa jak Wam widzi się taka stylizacja, dajcie znać w komentarzu.






cała stylizacja / targowisko miejskie

❤❤❤

64 komentarze:

  1. uwielbiam Paryż więc bluzeczka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszulka, pasuje do jaśminowego tła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest naprawdę bardzo ładna i świetne zdjęcia na tle tych kwitnących kwiatów na drzewach :D
    Koszulka bardzo mi się podoba. Sama tak samo chciałabym odwiedzić Paryż, a przede wszystkim Disneyland o którym marzę od dzieciaka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło mi :)

      Mi też marzy się Disneyland :)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. przepiękne zdjęcia :D I super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać nic ująć... będziesz modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci by spełniło się Twoje marzenie o Paryżu! Naprawdę jesteś tym miejscem oczarowana :) A co do urodzin to na życzenia przyjdzie jeszcze czas, natomiast teraz życzę ci pomyślności, by wszystko poszło tak jak sobie zaplanujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 bardzo mi miło :) Urodziny dopiero w poniedziałek :D Dziękuję bardzo kochana :*

      Usuń
  7. Spóźnione życzenia z okazji urodzin! Ja nigdy nie byłam w Paryżu, ale bardzo chciałabym go zobaczyć na żywo. Ostatnio odpuściłam blog i nie jestem na bieżąco:( muszę wszystko nadrobic! Ściskam <3


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana urodziny mam dopiero w poniedziałek :) Ale dziękuję za miłe słowa <3
      Ja też nigdy nie byłam dlatego jest moim wielkim marzeniem :)

      ściskam także :*

      Usuń
  8. Idealny zestaw na lato :) I ja od czasu do czasu kupie coś na targ owsiku, idzie tam znaleźć perełki i to w przyjemnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Fakt,można kupić ładne ubranka :)

      Usuń
  9. Uwielbiam zdjęcia wśród kwiatowej scenerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, mega klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sesja. Ja lubię zapach jaśminu unosi sie w powietrzu i czuć go już z dalekiej odległości

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że też masz sentyment do Paryża :) Moja starsza córka też nosi koszulki z wieżą Eiffla, a w pokoju zażyczyła sobie nawet taką fototapetę. Twoja stylizacja jak zwykle ze smakiem ;) Przyjęcie na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Hehe :D Sama bym chciała taką fototapetę w pokoju :) Dziękuję bardzo mi miło :) Myślę, że tak będzie, już wszystko kupione :)

      Usuń
  13. To dobra stylizacja na wakacyjne wojaże.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham jaśmin, śliczny masz uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit. Perfect for summer time. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much :)
      Yes of course ;) Have a nice evening darling ;)

      Usuń
  16. Słodka stylizacja. Bardzo fajnie w niej wyglądasz. Zestaw pasuje idealnie na ten czas jaki mamy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka bardzo fajna i klimatyczna, a do tego piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jak najbardziej bardzo mi się podoba! Spodenki są cudowne! 💜 Super, że problemy z przyjęciem już się rozwiązały. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne zdjęcia tutaj widzę! :) Wspaniale wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne spodnie, mając takie nogi... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka ma świetny nadruk, ale ja zwróciłam uwagę na spodenki. Niby proste, a takie pełne uroku. Super są!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :) mój jaśmin już przekwitł, szkoda, bo uwielbiam zapach jaśminu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Mój też, ostatnie deszcze przyspieszyły ten proces. Ja też uwielbiam jego zapach :)

      pozdrawiam Cię także

      Usuń
  23. Piekne zdjęcia. Koszulka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna ta stylizacja ;) Przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty to zawsze znajdziesz jakąś piękną scenerię do zdjęć :)
    Wszystkiego najpiękniejszego w dniu urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś to wychodzi :D
      Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Kochana! Ale pięknie wstrzeliłam się w datę! :) Życzę Ci dużo radości na co dzień, wspaniałych ludzi wokół siebie, zdrowia, spełnienia marzeń i realizacji wszystkich celów :) Świetne zdjęcia, cudowna stylizacja :) Nigdy nie byłam w Paryżu ale myślę, że gdybym zobaczyła to miasto na żywo na pewno bym je pokochała :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Kochana <3 Sprawiłaś mi swym komentarzem niezwykłą radość <3

      ja Ciebie też ciepło pozdrawiam

      Usuń
  27. Bardzo ładna letnia stylizacja. Wygląda na wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paryż jest piękny uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam biale koszulki a motyw Paryża bardzo przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) są ponadczasowe :) super, cieszę się :)

      Usuń
  30. Super stylizacja, taka klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne są te zdjecia. Mega mi się podobają. Piękny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  32. It's incredible how much pressure and work the modeling takes!
    Wholesale Women's Loungewear Sets

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY