poniedziałek, 29 czerwca 2020

moje 22 urodziny



Dobry wieczór Moi Kochani Czytelnicy!

Witam Was bardzo serdecznie w dniu moich 22 urodzin. Niedawno wróciłam z pracy ( tak w tym roku urodziny spędziłam właśnie tam) i biorę się za pisanie tego posta. W sumie sama nie wiem co mogę napisać, tak jakoś nie mogę złożyć jakiegoś sensownego zdania. Jak zawsze piszę jak najęta tak dzisiaj totalna pustka. Muszę przyznać, że w robocie nieźle mnie wygrzało, od kilku dni w naszym regionie jest niezły skwar. Chodzą też niezłe burze i ulewy. Ah jaka ta pogoda jest nieprzewidywalna. Wracając do urodzin w pracy dostałam mnóstwo życzeń, na moich portalach społecznościowych zresztą też. Cieszę się bardzo, nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiają takie życzenia.  

Praca pracą ale co ze świętowaniem? Przyjęcie urodzinowe też było bardzo udane. Wczoraj zorganizowałam imprezkę dla rodzinki, zjedliśmy uroczysty obiadek, na deser był torcik. Urodzinowy tort był taki jaki sobie wymarzyłam, po raz pierwszy miałam okazję zjeść makaronika. Ciasteczko było obłędne, właśnie nimi i cukrowymi kwiatami ozdobiony był mój torcik. W prezencie od mamy dostałam bukiet wyjątkowo nietypowych róż bo różowych i nakrapianych oraz komplet pięknych filiżanek. Od taty słodkości, od rodzeństwa także bardzo fajne prezenty. To były naprawdę wyjątkowe urodziny, aby następne były równie dobre.







❤❤❤

66 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, jestes niesamowicie podobna do mamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Ten tort na pewno bardzo smaczny, bardzo ładna sukienka no i fajne prezenty :)Ja za niecałe dwa tygodnie będę jeść tort, bo czekają mnie moje urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martyno :) Pyszniutki był :) każdy z domowników pojadł :) Dziękuję, to moja ulubiona sukienka :) Ooo, super :) Urodzinki się szykują :)

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D Dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze, szczęścia, uśmiechu na twarzy - którego raczej Ci nie brakuje :D mnóstwa sukcesów w życiu prywatnym, ale również tym blogowym oraz spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń tego Tobie życzę :D Oby następne Twoje urodziny były równie udane :D
    Przepiękny miałaś ten torcik, a smakował na pewno obłędnie :D Faktycznie róże są wyjątkowe i bardzo oryginalne :D Jeszcze z takimi się nie spotkałam :D Filiżanki pięknie się prezentują :D
    Co do pogody u mnie tak samo jest bardzo nieprzewidywalna :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za piękne życzenia <3

      Torcik był miodzio <3 A wiesz, że ja też jeszcze takich róż nie widziałam :D W filiżankach jutro wypijemy z mamą herbatkę :)

      No pogoda jest mega gwałtowna tego lata.

      pozdrawiam Cię także :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego ! Dużo zdrówka, radości i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego kochana! ❤ Spełnienia wszystkich marzeń! 🍀 Ostatnio chyba nie wspominałam, ale jesteśmy z tego samego rocznika! :D Tort wygląda bardzo smacznie, a różyczki i filiżanki to przepiękny prezent! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3 Oooo witaj w klubie <3 To obie jesteśmy rocznik 98 <3

      Przepyszny był ten torcik :) O tak dużo radości mi te prezenty sprawiły :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Tort wygląda naprawdę pysznie a takie róże po prostu uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz przyszedł wreszcie czas, by złożyć Ci życzenia. Zdrowia (które jest bardzo ważne), sukcesów w pracy, zadowolenia z życia i wszelkiej pomyślności!
    Torcik przepiękny! (Makaronika jeszcze nie jadłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bardzo, bardzo mi miło <3

      A torcik był taki jaki sobie w tym roku wymarzyłam :)

      Usuń
  8. Radości, miłości, uśmiechu, spokoju, spełnienia marzeń... aby każdy dzień był słoneczny, przynosioł to co najpiękniejsze... abyś była szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego ^^ fajny torcik - jesteś ode mnie o rok starsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat ,sto lat i wszystkiego co najlepsze 😘
    Myślałam że jesteś młodsza 😊
    Fajny ten torcik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3
      He he :D No nie :D już 22 lata :D
      Mnie też się bardzo podobał :)

      buziaki Lili

      Usuń
  11. Sto lat, wszystkiego najlepszego spełnienia wszystkich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego, co sobie wymarzysz! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Sto lat! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy birthday! Beautiful cake and dress!
    What about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie w tej koronkowej stylizacji! Naprawdę słodko! Przyznam, że w swoje urodziny albo ważne dla mnie dni wybieram podobnie tak wyjątkowe ubrania :) Torcik wspaniały, oczarował mnie, chciałabym takiego spróbować, przypuszczam, że jest obłędny w smaku :)
    Raz jeszcze wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, tego co sobie zaplanujesz :) Samych dobroci, uśmiechu na co dzień, dobrych ludzi wokół. Dużo zdrówka- bo to bardzo ważne.
    Bądź promienna, radosna i kochaj życie! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Klaudio :* bardzo, bardzo mi miło :) dziękuję za śliczne życzenia :***

      Ja Ciebie też ciepło pozdrawiam

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego kochana! Ja też mam 22 lata skończone, a za kilka miesięcy będzie 23 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 czyli teraz mamy razem po 22 lata ale niedługo kończysz 23 :) więc jesteś rocznik 97 nie mylę się? :)

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-) Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :) piękny tort i śliczna sukienka :) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo <3 ja też ściskam mocno :)

      Usuń
  19. hejejej! smaych cudowności <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Piękny tort i piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego, oczywiście dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wytrwałości w blogowaniu!
    Piękny tort.
    Pozdrawiam cieplutko jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzonka <3
      A jaki był pyszny :)

      ja Ciebie też cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  22. Najlepszego kochana ! Pieknie wygladasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. O mniam, zrobiłaś mi ochotę na ciasto!
    Wszystkiego najlepszego <3

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :D
      Dziękuję <3

      chętnie zerknę na Twojego bloga :)

      Usuń
  24. Spełnienia marzeń! Śliczna sukienka <3 Super, że urodziny udane, a makaroniki smakowały. Dla mnie to najlepsze ciasteczka na świecie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3 Bardzo udane :) Teraz i ja będę częściej po nie sięgać :)

      Usuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.. Sto lat.. Pyszny tort. Super wyglądasz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo! Wszystkiego co najlepsze kochana! Wytrwałości w blogowaniu ^^ piękny tort, a Twoje imię wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajny tort urodzinowy! Wyglądasz na o wiele, wiele młodszą! Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego :) Uwielbiam sezon letnie za rabarbar, śliwki itd oraz ciasta z ich dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To wszystkiego najlepszego! Byleby się powodziło!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sto lat! Też w tym roku skończyłam 22 lata i jestem w szoku, że czas po 18-nastce leci tak szybko! Piękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ooo jesteś moją rówieśniczką :) Fakt, czas po 18-tce zasuwa bardzo szybko. Dziękuję :)

      Usuń
  31. O jesteś tylko rok starsza ode mnie hehe! Ładny torcik oraz kwiatki. Wszystkiego najlepszego ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he tak :D Na to wygląda :) Dziękuję, dziękuje bardzo :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY