sobota, 13 czerwca 2020

koszulka w pandy




Dobry wieczór!

Melduję się 13 dnia czerwca z uśmiechem na buzi i pytam każdego z osobna: Jak minął dzisiejszy dzień? Mi szybko, pracowicie i upalnie. Od kilku dni nieźle nas praży, dodatkowo chodzą niezłe burze. Cieszy mnie, że deszcz teraz tak często pada, ładnie podlewa nasz ogródek a także okoliczne pola pełne zbóż. No a po deszczu zakładam kalosze i skaczę po kałużach – kto ma tak jak ja? Chyba to zostało mi z dzieciństwa, bo kiedyś właśnie tak robiłam. Uwielbiałam i uwielbiam spacery po deszczu, kropelki na igiełkach sosny, na liściach drzew i kielichach kwiatów. Świat wtedy jest taki zaczarowany, wręcz magiczny. Dookoła jest jak w bajce,  często marzę by tak chwila trwała wiecznie, ale zaraz potem zaczyna wiać wiatr i strąca te kropelki a następnie wychodzi słońce i ogrzewa wszystko dookoła. W sumie tylko za to lubię lato. Ogólnie to nie jest moja ulubiona pora roku. Mimo to jest kilka uroków tego sezonu, które do mnie jak najbardziej przemawiają. Na pewno krajobraz po deszczu, lekkie sukienki, tęcza, kwiaty, szumiące zboże, truskawki, ciasta z owocami, dania z młodych warzyw, lemoniada, lody i oczywiście jazda na rowerze.

Dzisiaj pokażę Wam kilka zdjęć zrobionych przez moją siostrę 7 czerwca. Wybrałyśmy się wtedy na spacer i kilka fotek powstało. Na tle kwiatów, zielonego zboża. Typowo czerwcowe krajobrazy, pełne soczystej zieleni i energii. Mój miesiąc mogłabym rzec,  za 15 dni moje urodziny, taka ze mnie czerwcowa dziewczyna ;-) Kto tak jak ja urodził się w czerwcu?

PS. W spacerze uczestniczył też psiak mojej siostry :D Zauważyłam, że na jednym zdjęciu jest mistrzem drugiego planu :D Ciekawe czy dostrzeżecie które to zdjęcie ;-)










koszulka / House 
spodnie / targowisko miejskie
buty / Bassano

❤❤❤

48 komentarzy:

  1. Hejka, Iwetto! ;)

    Zanim zapomnę, pies, a właściwie tylko jego część znajduje się na zdjęciu nr 5, na którym masz w dłoniach uroczy bukiecik kwiatów. ;)

    Stylizacja jest super. Spodnie, jak Ci już pisałam, bardzo mi się podobają. Wyglądają na takie eleganckie, od garnituru. <3 Plus mają śliczne wiązanie i oczywiście kolorek. <3

    Bluzka w pandy potęguje słodycz stylizacji. ;) A te warkoczyki niezwykle Ci pasują. ;)

    Kalosze mam, ale dawno nie miałam ich na stopach i nie skaczę po kałużach, jednak uważam, że to fajna sprawa poczuć taką dziecięcą radość. ;) Po prostu każdy ma swój sposób na jej przeżywanie. ;)

    Dzisiaj trochę się pouczyłam, poczytałam książkę, zrobiłam sobie domowe SPA z maseczką i umyłam włosy. Odpisałam na komentarze na moim blogu, a teraz odwiedzam inne blogi. ;) Dzień minął mi dobrze. ;)

    Życzę Ci przyjemnego wieczoru i udanej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko :)
      Dobrze trafiłaś :D Ah ten Lucky mistrz drugiego planu :D
      Dziękuję za miły komplement odnośnie mojej stylizacji :) Bardzo mi miło kochana :*

      Ja ostatnio jak padał deszcz chwyciłam za parasolkę i ruszyłam na podbój deszczowego świata :) Masz rację każdy inaczej odczuwa dziecięcą radość :)

      Czyli Twoja sobota była i odpoczynkiem i troszkę produktywna :)

      Kochana jest druga w nocy :D jestem w pracy i tak mnie wzięło że po nadrabiam trochę zaległości blogowe :D życzę Ci dobrego tygodnia

      Usuń
  2. Uwielbiam pandy! Ta koszulka jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi dzisiejszy dzień też minął bardzo upalnie, praktycznie cały dzień się opalałam :D Strój masz bardzo fajny, spodnie maja ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to była przyjemna sobota :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Mi dzisiejszy dzień też minął bardzo upalnie, praktycznie cały dzień się opalałam :D Strój masz bardzo fajny, spodnie maja ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta koszulka ;) Stylizacja świetnie na tobie wygląda :) Bardzo podobają mi się ujęcia z bukiecikiem kwiatów! Pieska znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Bardzo mi miło :)
      He he ukrył się maluszek ale widać że nie tak trudno go znaleźć :D

      Usuń
  6. W Gdańsku wczoraj nie było zbyt słonecznie ale za to dzisiaj jest :) świetna ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie świetna ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sweet koszulka <3 świetne te pandy. Melduję się u Ciebie dzień później ale wczorajszy również minął mi szybko, pracowicie i upalnie :D. Dzisiaj już trochę chłodniej ale wcale nie mniej przyjemnie. Czerwiec jest wspaniałym miesiącem i ja również kocham lato i wszelkie jego dary <3. Poskakać po kałużach, to świetny pomysł ^^ dawno tego nie robiłam :D.
    Piesek jest na czwartym (albo piątym jeśli liczyć to na gorze) zdjęciu, z boku się czai <3 Mój kot też czasem bywa mistrzem drugiego planu. Albo nawet wbije się na pierwszy. Chyba że chcę mu zrobić zdjęcie to wtedy ucieka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he dziękuję :) czyli minął ten dzień podobnie jak mi :) u nas w ogóle się ochłodziło. W sobotę było ponad 30 stopni a teraz jest coś ok 13. Szybka zmiana którą odczuwam. Lato ma swoje uroki to prawda, może kiedyś je bardziej polubię. Polecam poskakać po kałużach :) warto choć przez chwilkę poczuć się dzieckiem :)

      He he :D super że udało Ci się tego łobuza znaleźć :D Lakunio wszędzie wejdzie :D psi model malutki :D to Twój kociak też niezły agent :)

      Usuń
  9. Słodziutka stylizacja! Mi minęła sobota sama nie wiem jak xD Byłam w pracy a potem nie pmamiętam co się działo, serio xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz... pięknie tam u Ciebie.. to jakaś mała wioska, miasteczko? Dużo zieleni, lasek.... można wypocząć na łonie natury - nic dziwnego, że jesteś taka szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na wsi :) Ot mała wioska w województwie lubelskim :)
      Fajnie jest ale powiem Ci, że czasem marzy mi się mieszkanie w mieście :D Może nie wielkim ale jakimś miasteczku :D

      Usuń
    2. Zazdroszczę Ci... bo pamiętam, że to taka prawdziwa wioska a nie szara, bura, śmierdząca...

      Miasteczko? A masz daleko?

      Usuń
    3. No do takiego miasteczka mam ok. 17 km :D Do większego miasta to coś ok. 50 km :)

      Usuń
    4. To nie tak daleko :) Ja do większego ok 55-60 :)

      Usuń
  11. Cześć! U mnie ostatnio znowu pada, pogoda się zmienia i to strasznie. Bo o tej porze u mnie są zazwyczaj upały, i nie pada aż tyle. Koszulka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :) Wow, fakt pogoda mega zmienna jest. Trzymam kciuki by zrobiło się cieplutko :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna koszulka :) lubię takie klimaty. A zdjęcia też bardzo letnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też :) A bo lato już niedługo :)

      Usuń
  13. Piekne miejsca! Jest bardzo podobnie jak u mnie w rodzinnej miejsowości. Fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasza piękna polska wieś :) Dziękuję :)

      Usuń
  14. nad morzem pogoda dosłownie w kratkę. w sobotę pochmurno, wczoraj skwar a dziś zbiera się na deszcz :P mam nadzieję, że wkrótce pogoda się ustabilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wyglądasz ślicznie w tych warkoczach :) bardzo lubię sobie takie zaplatać :)

      Usuń
    2. Zmienna ta nasza pogoda :D u mnie tak samo :D W sobotę był skwar, wczoraj i dzisiaj już chłodno :D

      Dziękuję <3 Lubię takie fryzurki :)

      Usuń
  15. Urocza jest ta bluzka w pandy i sama chętnie przygarnęłabym taką do swojej szafy :D
    Psiak chyba wkradł się w kadr na tym zdjęciu co trzymasz stokrotki i się na nie patrzysz ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę, że mamy podobny gust :)
      I dobrze zauważyłaś :D Właśnie tam ukrył się Lucky :)

      pozdrawiam

      Usuń
  16. Fajny wzorek, pandy wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakia słodka koszulka. Naprawdę super. Zdjęcia wyglądają rewelacyjnie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale uroczo wyglądasz! Tak dziewczęco i te warkoczyki idealnie pasują do całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jednej strony taka młodzieżowa lużna stylizacja z drugiej bardzo ładne i eleganckie spodnie, super

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka jest fajna, ale dla mnie to spodnie się świetnie prezentują i zwracają na siebie uwage

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka średnio w moim guście, ale spodnie do mnie przemawiają - zawsze chciałam takie kupić jednak były bardzo szerokie w nogawkach, dlatego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :D Rozumiem :D Trzeba dobrze wymierzyć by kupić idealne spodnie ;)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY