wtorek, 6 sierpnia 2019

wakacyjny czas cz.1



Hejeczka!

Jak się macie? Jak minął Wam ubiegły weekend? Ja wybrałam się razem z siostrą w bardzo malownicze miejsce jakim jest zalew w Kraśniku. Ogólnie to miasto położone jest w moim województwie ( lubelskim), niedaleko od Lublina. Nie wiedziałam, że znajdę tam tak piękne okoliczności przyrody idealne do wakacyjnych zdjęć. Bardzo lubię fotki na tle wody, drzew, łąk, pól. Kocham naturę, obcowanie z nią i przyglądanie się jej z wielkim podziwem. Bo wszystko co jest dookoła nas jest piękne. Warto to doceniać. Wschód słońca i jego zachód, księżyc i gwiazdy na niebie, pory roku, jeziora, morza, lasy, pola i łąki. Wszystko to jest wyjątkowe i niebywale piękne.

W dzisiejszym poście podzielę się z Wami sesją zrobioną 3 sierpnia nad zalewem w Kraśniku. Jako, że moja siostra zrobiła tych zdjęć ponad sto, wybrałam 24 moim zdaniem idealnych to stwierdziłam, że na raz będzie to za dużo. Tak więc wpadłam na pomysł by dzisiaj dodać dwanaście a za jakiś czas następne 12. Myślę, że taka forma wpisu Wam się spodoba i spotka się z pozytywnym odzewem.













bluzka / Sinsay
spodnie / Cropp
sandały / BASSANO
kapelusz / bazarek

❤❤❤

47 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Widać, że dobrze spędziłaś czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia ! Stylizacja również bardzo nic się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Bardzo mnie to cieszy, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia! wspaniały kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Kraśnik jest taki piękny! Piękne zdjęcia a kapelusz i twój uśmiech skradły ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Dopóki moja siostra tam nie zamieszkała :D Jak zaczęłam ją odwiedzać to odkryłam jak piękne jest to miasteczko :)

      Usuń
  5. I ja uwielbiam obcowanie z naturą i ona faktycznie jest przepięknym wręcz idealnym materiałem na tło:) Bardzo podobają mi się Twoje spodnie, tak swoją drogą! Wyglądają na wygodne, a przy tym prezentują się elegancko. Wiesz co, mój weekend minął bardzo leniwie. Po ostatnich przeżyciach stwierdziłam, że jednak czasem trzeba sobie pozwolić na trochę odpoczynku. Tym bardziej, że wakacje w końcu! Pięknie macie w tym województwie lubelskim:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Pando, czyli mamy coś wspólnego :D Obie uwielbiamy obcowanie z naturą :) Te spodnie kupiłam podczas tegorocznych letnich wyprzedaży, normalnie zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i musiałam je kupić :D Są świetne zarówno na co dzień jak i w wersji eleganckiej na jakieś większe wyjście :) Wiesz, trzeba sobie czasem poleniuchować :) Należy się to po ciężkich chwilach :) A, że jak wspomniałaś są wakacje to już w ogóle relaks musi być :) Kocham moją Lubelszczyznę, jest pięknie i przyjemnie :) I mamy blisko na Ukrainę :D
      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Ooo Kraśnik to niedaleko ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, czyli musisz mieszkać gdzieś blisko Kraśnika :)

      Usuń
  7. Fajna stylizacja :)
    Taki kapelusik muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      koniecznie :) przez całe lato prawie, że się z nim nie rozstaję :)

      Usuń
  8. Zapraszamy do największego Katalogu Blogów U nas sie bardzo szybko wypromujesz i zyskasz nowych czytelników !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w błękitnej bluzeczce i na tle błękitnego nieba. Masz piękny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jade na wakacje już w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. superaśnie Kochana :) życzę miłego odpoczynku :)

      Usuń
  12. You look amazing <3

    https://lifewithmins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze stylizacja świetna, zdjęcia piękne!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie Ty masz piękne włosy! Aż zazdroszczę długości, bo mi coś ostatnio w ogóle nie rosną :(
    Kapelusz bardzo mi się podoba, dodaje klasy całej stylizacji!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3 Polecam szampon z dodatkiem skrzypu polnego i płukankę z pokrzywy :) Stawiam na naturalną pielęgnację i jakoś rosną :)
      Kapelusik uwielbiam <3

      buziaczki

      Usuń
  15. Dobrze, że zdecydowałaś się podzielić zdjęcia na 2 posty. Tak jest przejrzyście. ;) Super, że miałaś okazję pojechać w piękne miejsce i oderwać się na chwilę od codzienności. Wakacje trzeba w końcu jakoś uczcić, prawda? :D
    Podoba mi się Twoja bluzeczka, ma piękny kolor. :)
    Życzę Ci kolejnych okazji do odwiedzenia ciekawych miejsc i kolekcjonowania miłych wspomnień! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł na podzielenie sesji z nad zalewu :) Bardzo bym chciała wybrać się tam jeszcze raz, być może uda się to we wrześniu w któryś weekend :) To prawda, z wakacji trzeba korzystać :) Ostatnio polubiłam taki kolor błękitu i zakupiłam na wyprzedaży tę koszulkę :)

      Bardzo dziękuję Monika! <3 Ja Tobie też tego życzę :)

      Usuń
  16. Bardzo ładne zestawienie :) Świetnie wyglądają zdjęcia na takiej plaży :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! aż mi się zachciało wyjechać na wakakcje ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wakacje trwają :) masz jeszcze szansę na wyjazd :) trzymam kciuki! :)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja, a miejsce mega klimatyczne. Super to wszystko razem wygląda:)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, super spodnie!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY