niedziela, 19 maja 2019

biała marynarka oversize & sandałki na obcasie



Dzień dobry w niedzielę!

Słońce świeci, niebo jest taaakie niebieskie a promienie słoneczne przyjemnie muskają moją skórę. Bardzo lubię miesiąc Maj. Jest taki piękny, wszystko kwitnie, ptaki śpiewają a ja żyję jak w zielonym gaju. I to dosłownie. Mieszkam na skraju lasu, dookoła pełno drzew, stawy, bajorka i łąki. W Maju jest tutaj po prostu bajkowo! I choć czasami ciągnie mnie do miasta to nie wiem czy odnalazłbym tam swoje miejsce tak jak na wsi gdzie mieszkam praktycznie od dziecka.

Maj to miesiąc ślubny, Czerwiec a po nim Lipiec i Sierpień zresztą też. W tym roku po raz pierwszy po 6 latach odkąd byłam u kogoś na ślubie mam zaszczyt uczestniczyć w tak ważnym dla mojej przyjaciółki dniu. W ubiegły piątek wybrałam się na zakupy. Biała marynarka oversize i czarne sandałki na obcasie, które wtórują w dzisiejszej stylizacji to moje must have na zbliżające się wielkimi krokami wesele i które zakupiłam podczas piątkowych zakupów. A dzisiejszy look? Elegancki, idealny na ważną uroczystość, Komunię, rodzinne spotkanie, do kościoła. Wszędzie tam gdzie chcemy wyglądać kobieco i stylowo! ❤














marynarka / Sinsay (KLIK )
sweter z chokerem / Sinsay
buty / Deichmann
spodnie / targowisko miejskie 
torebka / Pepco 

❤❤❤

32 komentarze:

  1. Super stylizacja! Marynarka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo stylowo w tym zestawie,marynarka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look
    Piękna marynarka, właśnie za taką się rozgladam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd wzięłaś taką ładną pogodę? Podziel się troszeczkę! U mnie cały czas pada. Wracając do stylizacji, jest bardzo klasyczna i pasuje do Ciebie. Miałaś ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrwała długo, dzisiaj przeszła u nas straszna burza i ulewa.
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ostatnio oszalałam na punkcie marynarek! Twoja też cudownie się prezentuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrezygnowałabym z tej marynarki ale tak poza tym to pięknie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serce skradła torebka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest naprawdę super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie biało czarne stylizacje, marynarka jest świetna!
    Buziaki
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancka i zarazem śliczna stylizacja. Ja w maju byłam na ślubie kuzynki a w lipcu wybieram się na swój :P Na szczęście suknię już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie szukałam takiego sweterka, a okazuje się że on w Sinsay :D no to teraz mam nadzieję, że go jeszcze dostanę :)
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweterek kupiłam w Sinsay jesienią 2016 roku. Ale myślę, że w innych sklepach podobne znajdziesz :) Trzymam kciuki za poszukiwania :) dziękuję <3

      Usuń
  13. Piękna stylizacja, znakomicie będzie się komponować ze złotą biżuterią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście bardzo lubię łączenie marynarki z eleganckimi i sportowymi stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowne jest to zestawienie. Inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY