środa, 19 grudnia 2018

10 ulubionych filmów na Boże Narodzenie



Witajcie! Do Gwiazdki pozostało już tylko kilka dni. Aż trudno mi w to uwierzyć. Przecież dopiero co była jesień a już zaraz Boże Narodzenie i koniec 2018 roku. Z jednej strony bardzo mnie to cieszy, bo szczerze ten rok nie był dla mnie zbyt łaskawy. Z drugiej strony smuci mnie fakt, że zaraz święta, które co roku tak szybko mijają... A Nowy Rok zawsze wzbudza we mnie mieszane uczucia. A jak jest z tym u Was? Też macie podobnie?

Za nim jednak zaczną się święta i Nowy Rok po katuję Was jeszcze moimi postami z serii Blogmas. Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam produkcje filmowe bez których nie wyobrażam sobie świąt. Trudno było mi wybrać 10 ulubionych, gdyż lubię praktycznie każdy świąteczny film.I w sumie w tym adwentowym czasie obejrzałam ich co nie miara. Jakie to były filmy i którego adwentowego dnia je oglądałam dowiecie się niedługo na blogu. Planuję post podsumowujący mój filmowy kalendarz adwentowy. Myślę, że taki wpis bardzo Wam się spodoba. Dla mnie taka codzienna, świąteczna rozrywka z filmami była boska i coś czuję, że za rok ją powtórzę. Jeśli jest tutaj ktoś kto chce się do tego przyłączyć ma jeszcze 5 dni Adwentu by obejrzeć codziennie jeden świąteczny film. Polecam! :-) Świetny sposób na spędzenie mroźnego zimowego wieczoru. A do tego herbatka z cytryną i gruuuby koc! Kto lubi tak spędzać zimowy czas ręka w górę? :-)




To właśnie miłość


Brytyjska świąteczna komedia romantyczna o miłości, przebaczeniu i o tym, że miłość jest dosłownie wszędzie...















Świąteczny książę 


Młoda dziennikarka dostaje prezent  jeszcze przed Gwiazdką zostaje wysłana za granicę, aby przygotować materiał o dziarskim księciu , który ma zostać królem... 









Bajkowe Boże Narodzenie



Po śmierci siostry i jej męża Jules postanawia podjąć się opieki dwójki swoich siostrzeńców. Tuż przed świętami w jej domu pojawia się nieznajomy krewny który zaprasza całą trójkę do zamku dziadka siostrzeńców Jules...






Opowieść Wigilijna


Scrooge w wigilijną noc zostaje nawiedzony przez trzy duchy które pomogą mu stać się lepszym człowiekiem









Świąteczny pocałunek

Wendy jest młodą projektantką. Pewnego wieczoru zostaje uwięziona w windzie z pewnym  mężczyzną,  z którym wymienia spontaniczny pocałunek







Listy do M 2


Druga część kultowej polskiej, świątecznej komedii romantycznej o kilku osobach których losy splotły się w Boże Narodzenie





Drugi świąteczny pocałunek 

Jenna jest sekretarką bogatej kierowniczki znanego pisma. Tuż przed świętami w redakcji pojawia się jej brat. Jenna niespodziewanie zostaje uwięziona z nim w windzie






Świąteczny kalendarz



Utalentowana fotografka Abby dostaje od dziadka stary kalendarz adwentowy







Holiday

Dwie nieznające się kobiety, aby uciec od problemów, postanawiają na święta zamienić się domami. Iris przeprowadza się do słonecznego Los Angeles, a Amanda wyjeżdża na zaśnieżoną angielską wieś.






Kevin sam w Nowym Jorku

Kevin przypadkowo trafia do Nowego Jorku, gdzie spotyka złodziei, którzy chcieli kiedyś obrabować jego dom.



A jaki jest Twój ulubiony film na święta?


❤❤❤


24 komentarze:

  1. Z tych filmów widziałam tylko pierwszy i oczywiście ostatni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to polecam całą resztę :) są świetne :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Holiday :) Chyba dzisiaj znów sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. superaśny film :D Cameron Diaz jest genialna :D świetnie gra :D buźka sama się cieszy na jej widok :)

      Usuń
  3. Zdziwię pewnie wszystkich, ale nigdy nie oglądałam ,,Kevina samego w domu" ;D Z świątecznych filmów fajny jest jeszcze ,,Zamiana z księżniczką", a z takich bardziej ambitniejszych to ,,Cicha noc" :D ,To właśnie miłość
    " też bardzo lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie zadziwiłaś :D Aż nie mogę w to uwierzyć :) Nie oglądałam tych filmów o których wspominasz ale myślę że w te święta to nadrobię :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Oglądałam Kevina, pewnie jak większość. :D Poza tym widziałam "Świątecznego księcia" , "Bajkowe Boże Narodzenie" (<3), "Opowieść wigilijną" - byłam na niej w kinie, "Holiday" chyba mi kiedyś mignęło. " Świąteczny kalendarz niestety mnie nie porwał. "Świąteczny pocałunek" zapowiada się ciekawie. Dodam go do listy do obejrzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kevin to jednak kultowy film na święta :) "świąteczny pocałunek" jest mega :) polecam z całego serducha :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę obejrzeć Opowieść Wigilijną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Opowieść Wigilijna i Kevin sam w Nowym Jorku to zdecydowanie moi ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiliśmy sobie z chlopakiem od jakiegos czasu maraton świątecznych filmów :DWszystkie oglądałam :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, że nie "ugryzłaś" tematu tylko od strony komedii komedii romantycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie tylko komedie romantyczne są fajne :) zwykłe komedie świąteczne też a nawet i lepsze :D

      Usuń
  9. U mnie chyba standardowo dwa filmy o Kevinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kevin najlepszy :) Ja już w tym przedświątecznym czasie oglądałam go 3 razy :D

      Usuń
  10. Holiday i Kevin zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z podanych filmów niektóre już obejrzałam, a z innymi z chęcią się zapoznam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Większości z tych filmów jeszcze nie widziałam :D Wydaje mi się, że zaraz jeden z nich sobie włączę :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY