czwartek, 29 czerwca 2017

Moje 19-ste urodziny




Witajcie !

  Bardzo miło mi dziś publikować dla Was post w tym jakże szczególnym dla mnie dniu. Właśnie dziś 29 czerwca obchodzę 19 urodziny. Ostatnie "naście" za rok już "dwadzieścia" ;) jak ten  czas szybko  umyka przez palce.

W tym roku szczególnie hucznie obchodzę 19-stkę. Rodzice zamówili mi w cukierni ten ukazany powyżej na zdjęciu piękny tort. Bardzo ale to bardzo mi się on spodobał.Jest niezwykle wyjątkowy i dany od serca. Dzisiaj dostałam też mnóstwo życzeń na portalach społecznościowych za co chciałam gorąco podziękować.  Cieszę się że w moim życiu jest tyle życzliwych dla mnie osób które życzą mi jak najlepiej i dla których jestem ważna. W dzisiejszych czasach trudno o dobrego przyjaciela.  Dzisiejszy dzień to również  wszelkie  prezenty, kartki z życzeniami, życzenia ustne i oczywiście birthday party :)  Nie mogło też obyć się bez urodzinowej, wyjątkowej stylówki. W tym dniu postawiłam na pudrową różową sukienkę. Zestawiłam ją z białymi espadrylami. Dodatkiem jest tutaj choker- wstążka a smaczku stylizacji dodaje czerwona mini torebka z różowym brelokiem pomponikiem.
          
Zmykam do gości ;) trzymajcie się ❤







 stylizacja 
pudrowa sukienka - Sinsay
espadryle - zwykły sklep stacjonarny
choker - allegro
torebka- Avon
brelok pompon - Cropp
zegarek - Cropp

make-up
oczy- paletka cieni do powiek Lovely, tusz do rzęs Rimmel
usta- matowa pomadka K Lips Lovely
brwi- pudrowe cienie do brwi MySecret
twarz- puder antybakteryjny w kremie Isana Young Rossman


do następnego Kochani!!!

5 komentarzy:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione ale wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów i wiele uśmiechu na twarzy ♥ Pięknie wyglądałaś na swoich urodzinach ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ale to bardzo dziękuję <3 z chęcią zajrzę <3

      Usuń
  3. Spóźnione 100 lat, widzę że masz bardzo ciekawy zegarek. Ostatnio zakupiłam sobie na urodziny damski zegarek klasyczny. Śmiało polecam, nadaje się na wszystkie okazje.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY